poniedziałek, 16 czerwca 2014

[1-3] Confident

Cześć! Już za tydzień z kawałkiem koniec roku szkolnego, więc mam nadzieję, że wzrośnie też zainteresowanie moją zwiastunownią. Dzisiaj przybywam z TRZEMA zamówieniami. Wszystkie wykonywałam zgodnie z prośbami, więc mam nadzieję,  że przypadną wszystkim do gustu. Proszę o dodanie buttonu lub linku bloga  w widocznym miejscu u siebie, inaczej zamówienie zostaje ANULOWANE (usunięte z serwisu youtube) Jeśli się spodoba, polecam się na przyszłość! Sooo, już pokazuję!


Zamówienie dla Zayn's girl

Napisy są po angielsku, którego w życiu się nie uczyłam, więc przepraszam za błędy, o ile jakieś są. Ogólnie jest to mój dzisiejszy faworyt.

Zamówienie dla Maddy
Robiło mi się to trochę trudno, ponieważ nie podałaś prawie żadnych informacji. Jednakże mam nadzieję, że wszystko jest okej :) 

Zamówienie dla Delaitre
Mam nadzieję, że się podoba. Moim skromnym zdaniem wyszło fajnie :>

Przyjmuję zamówienia!

2 komentarze:

  1. Super! Dzięki. Przepraszam, że zbyt mało informacji było, ale za póżno zobaczyłam maila. Jednak i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku ! dzięki słonko ! ;) świetny jest !!

    OdpowiedzUsuń