wtorek, 24 czerwca 2014

[5-6] Children of the Universe

PROSZĘ O DODAWANIE BUTTONU NA BLOGA. SPRAWDZAM.

Hej! Oddaję tylko jedno zamówienie, ze względu na program, który się na mnie obraża. W tytule posta jest informacja, że pojawią się dzisiaj dwa zwiastuny. Nie jest to pomyłka. Do godziny dwudziestej w notatce pojawi się drugi zwiastun, który ładnie to ujmując, poszedł do kosza, przez Movie Makera, który zwiesił mi cały komputer, usuwając przy tym filmik. Zanim oddam zamówienie, mam dla Was dwie informacje, a mianowicie:
1)Zwiastunownia ma nowe buttony, za które bardzo, bardzo, bardzo dziękuję dissentire z remindmelove.blogspot.com za ich wykonanie. Znajdują się one w zakładce "Button"
2)Do ekipy zwiastunowni doszła Dominika, która chętnie przyjmie Wasze zamówienia. Jej prace znajdziecie tu <klik>

Zamówienie dla Nelly Cleo
Praktycznie wszystko jest zrobione jak chciałaś. Przedłużyłam jedynie wstęp :>

Zamówienie dla Alexis Leone




Tak, wiem. Jestem beznadziejna. Zwiastuny miały być wczoraj, a są dzisiaj. Zrobiłam 2 wersję, ponieważ Ty chciałaś jakoś kolorowo, a ja wolałam czarno-biało. Masz wybór i oczywiście możesz wybrać 2.

Przyjmuję zamówienia!

1 komentarz:

  1. O Matko *.* Dziękuję! Bardzo, ale to bardzo, bo zwiastun jest awww...! Dobrze, że zrobiłaś czarno-białe, bo bardzo mi się podoba! Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń