piątek, 13 czerwca 2014

Witajcie!

Witajcie na nowej zwiastunowni! Mam na imię Natalka i obecnie mam 18 lat. Pomysł na założenie własnej zwiastunowni wpadł mi do głowy tak po prostu, gdy irytowało mnie to, że na każdej innej dziewczyny/chłopcy pisali o nieprzyjmowaniu zamówień. Daję Wam moją próbkę i mam nadzieję, że się spodoba :) Wieczorem (14.06.2014) pojawią się jeszcze inne filmiki.


Jeśli się podoba, pod notką przyjmuję zamówienia :)



EDIT: Zamówienia przyjęte od: Maddy, Zayn's girl, Delaitre

6 komentarzy:

  1. hej .. w sumie nie myślałam jakoś specjalnie o zrobieniu zwiastuna na bloga :) jednak dziękuję, za propozycje - czemu by nie ;) jak szaleć to szaleć ! więc zaczynając, uwaga ! składam zamówienie !
    1. Delaitre
    2. http://elizabeth-i-one-direction.blogspot.com/
    3. muzyka( może być ed sheeran i see fire , albo coś w tym guście), musi koniecznie występować Louis Tomlinson, gdzieś żeby przewinął się cały zespół, glówna bohaterka - elizabeth ( masz jej wizerunek w poście - bohaterzy na blogu, żeby był ktoś podobny- byle nie Nina Dobrev - jestem na nią uczulona !!! gify - zdam się na Ciebie, w koncu zwiastun bedzie Twojego autorstwa ;)
    odnośnie napisów ( nie jestem w tym dobra, ale żeby było wspomniane że bohaterka jest tancerką, poznaje zespół( i z Louech przezywa upojnaaaaaaa noc - ale ze mnie pizda, biedny facet.. boże co ludziom odbija żeby pisać o nich ff :D hahah No ale cóz lubie go :D), walczy o marzenia majac przeciwko sobie rodzine, dostaje szanse od losu i wyjeżdża a granice, gdzie spotyka ponownie chłopaków)
    4. Najlepiej żeby był czarno-biały :D mam sentyment do takich rzeczy
    5. przez bloga, gg nie posiadam. ew TT - @pamparylcia
    Danke ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja składam zamówienie. Zależy mi jednak na takiej "niespodziance" i chciałabym, żebyś skontaktowała się ze mną przez maila.
    (nat.1993.ns@gmail.com)
    Z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Maddy
    2. vioooletta.blogspot.com
    3.Ehhh i tu mam problem xD Muzyka: Chciałabym, aby to była ta piosenka: Olivia Holt - Carry On
    Aby występowali: Violetta, Leon oraz Francesca z serialu "Violetta" :)
    Gify...nie chcę Ci nic narzucać. Chciałabym, aby jak najłatwiej Ci się go robiło :) Jednak bardzo bym chciała, aby był gif z samą Violettą, samym Leonem i samą Francescą oraz jakiś jeden z Leonem i Violettą razem i Violetty i Francesci razem :)
    Napisy?
    Hmmm nie jestem w tym zbytnio dobra xd Chodzi o to, żeby było coś typu, że Violetta nie zwraca zbytniej uwagi na Leona, a on chce ją zdobyć. Może coś takiego:
    "Czy uda mu sie zdobyć serce Violetty?"
    I np. "Najlepsze przyjaciółki na zawsze"
    "Jednak..."
    "Wkrótce wszystko może się zmienić"
    Mogą być jeszcze inne, ale to ty się znasz nie ja xD
    4.Kolorystyka? Jakaś szara ;D
    5. Kontakt: GG póki co nie posiadam, bo mam skleroze xD
    Mój e-mail: pyskata14@gmail.com
    Gracias ;*
    PS. Wyłączysz weryfikację obrazkową? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jeszcze jedno! Bo Leon jest najbardziej lubiany w szkole itp., a Violetta jest nową uczennicą ;D

      Usuń
    2. Nawet nie wiedziałam, że mam takową XD

      Usuń
    3. Spoko ja też jak zaczynałam nie miałam pojęcia xD

      Usuń